Katharina Schiegg

Katharina Schiegg

* 17.02.1964
† 27.03.2021
Erstellt von
Angelegt am 31.03.2021
1.207 Besuche

WERDEN SIE INHABER DIESER GEDENKSEITE UND VERWALTEN SIE DIESE.

Neueste Einträge (13)

Gedenkkerze

dis schwöschti edith

Entzündet am 05.02.2024 um 22:01 Uhr

Kathrin ich vermisse dich so - ich vermisse alli !!! 

Jedi wuche wänn ich am Mami, am Papi und dir blüemli und kerzli uf de Friedhof bringe han ich de iidruck, dass ihr das merket und ächt Freud händ - es büsi chunt au immer verbii zu gstreichlet werde, typisch 🥰

Gedenkkerze

Dini grosse Schwester

Entzündet am 30.11.2023 um 20:53 Uhr

Gedenkkerze

schwöschti Edith

Entzündet am 30.11.2023 um 20:52 Uhr

Scho wieder de 1.12.2023 😩 und du Kathrin fehlsch immer no jede Tag 😥 ich hoff so sehr,  dass du all eusi liebste mit tierli gefunden hesch 😘😘 ich dänke ganz ganz fest an alli und bin da für üch wenn i was chan mache 😏 eines Tages träffed mir eus alli zähme wieder und dörfed eus bis dänn ganz fest freue und umarme
Dini Edith mit Roland und haska 

Gedenkkerze

Melanie

Entzündet am 07.09.2022 um 17:30 Uhr

Du wirsch immer i mim Herze si💜

Gedenkkerze

Edith

Entzündet am 28.06.2022 um 20:09 Uhr

Trini, i dänke jede Tag a dich - du fehlsch unsagbar - hab di lieb 😥😘😥

Weitere laden...